Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Compliance Analysis in IT Management
Halinár, Martin ; Hromek, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This Diploma thesis deals with one of the important part in the structure of corporations, it is generally called Compliance with a focus on IT management. This assignment thoroughly explores given area. This research is simultaneously aimed at finding problems that occur in everyday practice. Subsequently are outlined ways of possible solutions to the identified problematic phenomena.
IT Monitoring and Management System with DCMM
Vaško, Martin ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
IT development team sees IT management as leaders that keep IT department and IT projects going. Close-mindedness of the company management is seen often as a problem of IT management. However in DCMM terminology, leads of the management should discuss problems between the two parties in even matter. Discussion in such way has positive impact on the IT department employees and the product development. The proposed system allows users (IT managers) to manage and visualise IT department resources, project stage and current IT management of project in DCMM perspective. The main focus is set to extraction of a set of records from various tools that are coupled to stories. These stories forms a sequence of related steps that have positive or negative impact on business. The DCMM metrics were implemented to help IT management decide based on the metric whether to go with new ideas or to stay away from being innovative. While using the implemented system a management is able to choose whether sticking with DCMM helps to be innovative or whether the company should stick with current management model. Based on the current and previous events that happened which created tool shows, there is need to use management analysis to gain new knowledge.
IT Monitoring and Management System with DCMM
Vaško, Martin ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
IT development team sees IT management as leaders that keep IT department and IT projects going. Close-mindedness of the company management is seen often as a problem of IT management. However in DCMM terminology, leads of the management should discuss problems between the two parties in even matter. Discussion in such way has positive impact on the IT department employees and the product development. The proposed system allows users (IT managers) to manage and visualise IT department resources, project stage and current IT management of project in DCMM perspective. The main focus is set to extraction of a set of records from various tools that are coupled to stories. These stories forms a sequence of related steps that have positive or negative impact on business. The DCMM metrics were implemented to help IT management decide based on the metric whether to go with new ideas or to stay away from being innovative. While using the implemented system a management is able to choose whether sticking with DCMM helps to be innovative or whether the company should stick with current management model. Based on the current and previous events that happened which created tool shows, there is need to use management analysis to gain new knowledge.
Compliance Analysis in IT Management
Halinár, Martin ; Hromek, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This Diploma thesis deals with one of the important part in the structure of corporations, it is generally called Compliance with a focus on IT management. This assignment thoroughly explores given area. This research is simultaneously aimed at finding problems that occur in everyday practice. Subsequently are outlined ways of possible solutions to the identified problematic phenomena.
Vývoj IT oddělení ve velkých organizacích
Tělecká, Tereza ; Potančok, Martin (vedoucí práce) ; Vosecký, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast vývoje oddělení informačních technologií ve velkých organizacích se zaměřením na telekomunikace a farmacii. Cílem práce je provést analýzu slabých míst IT oddělení v modelové globální farmaceutické společnosti, navrhnout vylepšující opatření a následně je vyhodnotit. Úvodní část shrnuje historický vývoj informačních technologií a následně přibližuje vývoj IT v telekomunikacích. Další část se zabývá specifiky IT oddělení v globální farmaceutické společnosti. Předposlední kapitola interpretuje pojem management, firemní organizační struktury a management v IT. Nejpodstatnější částí je kapitola věnovaná modelové farmaceutické firmě Pharma, u které je definována charakteristika společnosti a IT oddělení a detekovány problematické oblasti. Pro tato slabá místa je navrženo a následně vyhodnoceno řešení.
Implementace ECM řešení v úlohách podnikového řízení
Herold, Radek ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Hrbáček, David (oponent)
Práce je zaměřena na oblast ECM a její reprezentaci v referenčním modelu řízení podnikové informatiky MBI. Primárním cílem je rozšíření a aktualizace komponent ECM vedených v MBI jako objekty, úlohy neboli podnikové procesy týkající se IT řízení podniku a vazeb mezi těmito objekty a úlohy. Práce přináší detailní přehled o přínosech, rizikách a problémech spojených s implementací jednotlivých komponent ECM.
Implementace a provoz podnikové informatiky v odvětví retail v modelu MBI
Fous, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Příklenk, Lukáš (oponent)
Častým problémem řízení IT v maloobchodu je nepochopení jednotlivých detailů a vazeb mezi prvky v rámci této činnosti. Tato diplomová práce se proto za použití metodiky MBI snaží načrtnout rámce pro alespoň dva scénáře, které se mohou v průběhu řízení IT v maloobchodu vyskytnout s velkou pravděpodobností: výběr a implementace maloobchodního informačního systému a souvisejícího HW a následný provoz a údržba vybraného řešení. V rámci těchto scénářů jsou obsaženy jednotlivé části problematiky ve formě úloh a jejich klíčových aktivit, ve kterých jsou navrženy postupy, definovány možné potíže a nakonec načrtnuty vazby na další vnitropodnikové a vnější prvky, které mohou, často i zásadním způsobem, ovlivňovat provádění uvedených operací. Základním cílem práce je ukázat tyto výseky reality ve světle maloobchodu a jeho okolí jako celku a zobrazit tak uživatelům metodiky specifické problémy řízení IT v maloobchodu v uchopitelné a praktické podobě.
Problematika definice role business vlastníka SW aplikací
Hák, Martin ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Novák, Richard (oponent)
Práce mapuje situaci v oblasti řízení podnikové informatiky na rozhraní informatických služeb a business uživatelů z teoretického hlediska na základě metodických rámců a z praktického hlediska na srovnání čtyř pojišťoven se zaměřením na jednu z možných klíčových rolí -- business vlastníka softwarových aplikací. Závěrem práce je zvážení možných definic této role z hlediska přínosů pro zkoumané společnosti.
Aplikace dashboardů v oblasti podpory řízení IT
Sakař, Václav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou podpory řízení IT v podnicích, popsanou v modelu MBI (Management Byznys Informatiky), a to na všech úrovních řízení IT tak, jak jsou v tomto modelu definovány a používány. Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit (nový/upravený) obsah v oblasti podpory řízení IT v modelu MBI pro jeho širší uplatnění v praxi. Cíle je dosaženo splněním dvou podcílů, kterými jsou nejprve návrh a vytvoření nových metrik, dimenzí a aplikací nebo úprava (rozšíření) již existujícího obsahu. Následně pak implementace nového a (vybraného) upraveného obsahu pomocí Microsoft PowerPivotu do podoby interaktivních aplikací a následně z nich sestavených dashboardů. Tomu je uzpůsobena i samotná struktura práce. Ta je dělena do šesti hlavních bloků, které jsou rozděleny do teoretické a praktické části. Nejprve jsou stručně popsány dvě nejpoužívanější metodiky řízení IT a hlavně je popsán samotný model MBI. Dále je uvedena definice metriky a její vlastnosti, jako základního prvku řízení (výkonosti) IT. Následuje definice dashboardů a popsání základních informací o jejich tvorbě a návrhu. Jako poslední v této teoretické části jsou popsány metriky, dimenze, aplikace a jejich vzájemné vazby v modelu MBI. Následná praktická část nejprve obsahuje navržení a vytvoření nových metrik, dimenzí a aplikací nebo úpravu již existujících. Jako poslední část této práce je implementace nového a (vybraného) upraveného obsahu do podoby aplikací a případně dashboardů. Hlavním přínosem diplomové práce je obohacení stávajícího obsahu MBI v oblasti řízení IT (konkrétně v metrikách, dimenzích, aplikacích a z nich vycházejících dashboardů), což zlepší jeho využitelnost v případě použití v praxi. Díky rozšířenému obsahu MBI mohou uživatelé nebo hlavně vedoucí pracovníci lépe reagovat na případné problémy, mít lepší přehled o úrovni kvality zdrojů IT, lépe pracovat se zaměstnanci v podniku a obecně lépe koordinovat kvalitu i kvantitu výstupů IT pro byznys.
Řízení ECM v rámci modelu řízení podnikové informatiky MBI
Malý, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pražský, Petr (oponent)
Práce je zaměřena na oblast ECM a její reprezentaci v referenčním modelu řízení podnikové informatiky MBI. Hlavním cílem je rozšíření zmíněného modelu o objekty spojené s ECM -- faktory popisující strukturu řešení, úlohy definující postup při jeho implementaci a vazby mezi těmito, ale i existujícími, objekty. Práce podrobně analyzuje přínosy, ale i rizika a problémy spojené s implementací daného řešení. Vzniklá metodika nabízí soubor nejlepších praktik pro implementaci ECM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.